Søg og du skal finde:
TEKSTER
tekstforfatning

Det skarpe slogan, den fængslende historie og de ord, der får kunderne til at klikke på ”køb”. Dem har vi. Tag os på ordet.

Tekster

FÅ DIT BUDSKAB IGENNEM

Et billede siger mere end 1.000 ord, siger man. Men det er ikke til at vide, hvad det helt præcis fortæller. Og det er nu engang skønnest, at du selv er herre over dit budskab. Med andre ord: Der skal tekst til.
 
Har du ikke ordet i din magt – eller tid til at sætte dig til tastaturet - skriver vi gerne for dig. Det gælder uanset om du skal have en ny hjemmeside, en folder, en plakat, en facebookkampagne eller …
 
 

Vi strammer op

 
Har du selv skrevet din tekst, kan vi hjælpe med korrektur og opstramning, så din tekst bliver tydelig, letforståelig og fejlfri. 
 
 
TEKST ONLINE
Online tekster
3-i-1

Teksterne på din hjemmeside har mange opgaver. Hvis din hjemmeside skal have et godt forhold til Google, kræver det de rigtige ord. Og helst mange af dem. Samtidig skal teksterne på din hjemmeside være værd at læse og få de besøgende til at købe, ringe, eller hvad dit mål nu er.

 

SALGSTEKSTER
Salgstekster
Fiskekrog

For at få trukket kunder ind i butikken, så du kan få solgt dine varer, har du brug for en fiskekrog. Og det er præcis det din tekst skal være, når vi taler webshop, annoncer, hjemmeside og direct mail. Det er ikke lige meget, hvilke ord du kaster ud. Alt efter hvilke fisk, du vil have på krogen, har du brug for forskellige former for lokkemad. Nogle bider på store blink, mens andre er mere til en god, gammeldags orm. 

 

DEN GODE HISTORIE
Den gode historie
Hvad er din historie?

Helte og skurke. Forbrydelse og opklaring. Intet slår en fortælling, der er skruet godt sammen. Vi er godt underholdt og bliver som regel hængende, til den er færdig. 

Der kan fortælles historier om alt – traktorer, varmepumper, vinduer. Der er helt sikkert også gode historier om dig og din virksomhed. Det handler bare om at grave dem frem. 

 

Hvem, hvad, hvor?


Når vi skriver din tekst, tager vi udgangspunkt i 3 ting, der alle har betydning for, hvordan teksten skal skrues sammen:
 

1. Målgruppe
Hvem vil du i kontakt med? "En syg fodboldspiller" betyder noget helt andet for den 15-årige end for ham på 45.


2. Formål 
Vil du sælge en vare? Vil du inspirere til livsstilsændring? Vil du udbrede kendskabet til din virksomhed? 
 

3. Medie
Hvor skal teksten bruges? Hjemmeside, folder, annonce, bog, skilt … 

Har du brug for ord?

Maria sidder klar til at hjælpe! 
Send en mail til mg@degngrafisk.dk med dine ønsker eller ring på tlf. 96 72 70 80.