Logoet er grundstenen i virksomhedens grafiske identitet og ofte det første indtryk, vi får af dit firma.
Logodesign
Det er vigtigt at sikre sig et stærkt logodesign med nogle solide og gennemtænkte grafiske strategier, der hænger sammen med din virksomheds profil. Det får du hos Degn Grafisk.
Vi har designet og redesignet logoer og navnetræk for en lang liste af kunder, og her på siden kan du se et udpluk af dem. Langt størstedelen har vi været involveret i fra den spæde start med blyanten i hånden, men vi får også besøg af kunder, der gerne vil give deres eksisterende logo et løft.
Eksempel på logo med bomærke
Eksempel på logo med navnetræk og budskab
Eksempel på logo med blandet bomærke og navnetræk.
Designlinjer
Det er faktisk sjældent, at vi kun designer et logo. Som regel følger der en designlinje med. En designlinje indeholder typisk logo, brevpapir, visitkort og kuverter – altså en papirlinje. Tit og ofte indeholder designlinjen dog også ting som hjemmeside, bildekoration, annoncematrice, powerpoint-skabelon, blokke m.m.
Brevlinjer
Selvom alting digitaliseres mere og mere, findes der få virksomheder uden egen brevlinje. Den røde linje i alt, hvad der sendes ud af virksomheden, er med til at skabe genkendelighed og styrke virksomhedens image som seriøst og troværdigt. Derfor vælger de fleste at få en brevlinje med brevpapir (eventuelt som dynamisk skabelon), visitkort og kuverter.
DESIGNMANUAL
Får du udviklet en omfattende og detaljeret designlinje, udarbejder vi typisk også en designmanual, som fortæller om regler og retningslinjer i forbindelse med arbejde med firmaets designlinje.
IVÆRKSÆTTERPAKKER
Står du og skal starte op som selvstændig, kan vi både hjælpe med et par gode råd om markedsføring og en grafisk identitet, som typisk vil indeholde logodesign, design af brevpapir, kuverter og visitkort.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp?
Maria sidder klar til at hjælpe!
Send en mail til mg@degngrafisk.dk med dine ønsker eller ring på tlf. 96 72 70 88.
Så vender Maria tilbage med forslag og priser.