LinkedIn er verdens største professionelle netværk. Det er her virksomheder og kloge hoveder mødes om deres fælles faglige interesser. For din virksomhed er LinkedIn stedet, hvor du kan fortælle de gode historier om jeres bedrifter.
Kom godt igang på LinkedIn
Uanset om LinkedIn er helt ukendt land for dig, eller du allerede er tilstede med din personlige profil, hjælper vi dig godt fra start med din virksomhedsside. Og er du allerede i gang, giver vi gerne en hånd med i den løbende udvikling og opdatering af siden.
Vi opretter din LinkedInside med logo og coverbillede, tilføjer de vigtigste virksomhedsoplysninger og opretter dig som administrator, så du fremadrettet selv kan følge med og/eller administrere siden.
-
Derfor er LinkedIn vigtig for din virksomhed
Ca. 1,4 mio. danskere er på LinkedIn, og de er der først og fremmest af erhvervsmæssige grunde: De vil følge med i udviklingen inden for deres fagområde, skabe nye, faglige relationer eller finde deres næste job. LinkedIn er derfor en oplagt mulighed for dig til at vise din virksomhed frem for de mennesker og virksomheder, der allerede er interesseret i dig - men ikke kender dig endnu.
Derfor skal din virksomhed være på LinkedIn.
VI GIVER EN HÅND MED
Nothing comes from nothing. Det gælder også på LinkedIn. Jo mere aktiv du er, jo større er chancen for at få udbytte af din profil. Vi hjælper gerne med det løbende arbejde på siden, så den holdes i live i en travl hverdag.
Har du en plan?
Succes på LinkedIn handler ikke kun om meget aktivitet. At fyre løs med spredehagl er sjældent en god strategi. I modsætning til Facebook, hvor vi befinder os i fritidstøjet med vores private interesser for øje (kattevideoer, kølig hvidvin på en sommerdag og gode tilbud på sko), tager vi arbejdstøjet på, når vi går på LinkedIn. Og så har vi hverken tid eller lyst til at høre om din seneste løbetur. Vi er på jagt efter viden, nyheder og relationer, der er relevante i vores professionelle liv.
Derfor er det en god idé at lave en strategi for din tilstedeværelse på LinkedIn: Hvem vil du gerne have fat i? Hvor befinder de sig? Hvad er de interesseret i? Hvad kan du tilbyde dem? Her træder vi gerne til med sparring og ideer til, hvordan du kan bruge din tilstedeværelse på LinkedIn for at opnå det, du gerne vil.